Thursday 15 March 2012

Whats wrong with me ?


Confuse ! Confuse ! Confuse !
Apa ke peliknya dengan aku dua tiga menjak ni.. Dah jadi macam orang buang tabiat dah..
Aku pun tak tahu..
Tadi, aku hampir-hampir kena langgar dengan kereta. Aku dah toleh kiri kanan dah tapi aku tak perasan pun ada kereta. Bila aku lintas ja tiba-tiba ada kereta tengah melulu laju dekat aku !
Fuh.. semangat.. Nasib baiklah aku sempat lari ke tepi jalan. Kalau tak, result SPM aku mak ayah aku ajalah yang ambil.. Sedih tak ayat aku ? Hehe..
Aku pun terkejut dengan kereta tadi tu.
Lepas tu pulak, aku pergi beli air. Tunggu punya tunggu, tak siap-siap pun. Dia pi ambil Air telaga ke apa pun entah laa. Lembab betol ! Huh !
Last-last, sampailah jugak air aku tu. Aku nak minum la.. Dahaga bagai nak mati.
Cari dalam plastik, straw takda pun ! Ish, dahlah buat air lambat. Straw pulak dah tak bagi.
Aku pun pergi la kat mamat buat air tu balik mintak straw..
Dia tersenyum-senyum. Kenapa ? =="
Dia pegang plastik tu then dia tunjuk "Ni straw "
Uiiii.. Malu siot ! Nampak sangatlah tak guna aku pakai spek ni kalau straw depan mata tu pun tak nampak ! Huhu.. Kan ? Aku memang agak pelik sekarang ni.
Aku tak faham kenapa. Apa yang aku buat asyik tak betul jaa.
Adakah sebab result yang makin hampir ? Ataupun sebab lain ..?
Aku sendiri takda jawapannya..

1 comment: