Tuesday 6 March 2012

Mimpi - mimpi kita ..






Biar mimpi - mimpi kita
Jejak sampai ke bintang
Walau harus menggapai awan
Menongkah arus ini
Aku tahu bukan mudah tapi
Mimpi ini harus satu

Tiada gunung yang terlalu tinggi
Tiada laut yang terlalu luas
Untuk mereka memisahkan kita
Dari mimpi - mimpi kita ini
Jangan resah ini takdir
Tuhan mendengarnya
Untuk membawa mimpi - mimpi kita

Biar mimpi sampai ke bintang
Kerna kita semua tahu
Kerana ini impian
Setiap satu dari kita


yupp.. every people has their own dream .. macam aku jugak..
macam - macam yang aku impikan satu hari nanti .. hidup bahagia dengan orang aku cinta sampai nafas aku yang terakhir .. dapat capai cita - cita aku ..
dapat berbakti pada parents aku ..

tapi.. aku tau , tak semua mimpi or angan - angan aku tu akan tercapai .. terutamanya orang yang aku cinta ..
betul , i'm too young to talk about love .. but love never look age .. and this is what happen to me right now.. unfortunately , i fall in love in this young age .. and i really appreciated all my love time ..

but then , langit tak selalu cerah kan .. sebab tu aku cakap mungkin setiap mimpi - mimpi aku tu salah satunya takkan tercapai ..
aku tak tau ..
memang , tak mudah untuk kita hadapi sesuatu dugaan yang datang .. terutamanya melibatkan orang yang kita sayang ..

tapi , macam mana pun Allah lebih mengetahui apa yang terbaik untuk kita kan .. dan aku tau , mungkin aku tak selayaknya terima cinta ni .. mungkin cinta yang dah sampai kat aku ni satu kesilapan ..
aku yang tak layak untuk terima cinta ni .. maybe i'd made not for him...

and now , i realized that not every love story has happy ending ..

No comments:

Post a Comment