Thursday 29 November 2012

Hostel - 1001 cerita -

Assalammualaikum !
Yo, wassup ! Hahaha.. Aku baru jer habis sem 1. 
Tahun depan jadi SENIOR meh !! Hahaha
(Poyo jerr.. baru masok sem 2, dah bajet2 nak jadi senior macam sem 6. )

Kelmarin, aku dah serahkan balik kunci hostel. Nak tengok macam mana rupa hostel UNIKL RCMP ??
Jeng ! Jeng ! Jeng !



Ni lah asrama Sri Murni ! Cantik tak ? uhuk .. uhuk ..

Dulu sebelum aku masuk, aku terbayangkanlah betapa cantiknya hostel yang bertingkat-tingkat ,
ada padang riadah , library ke ape .
Sekali kena stay sebelah asrama INDON ! huarghhhhhhhhh T_T
Seriously first week aku dok sana , macam pelarian gi.
Setiap pagi kena tunggu bas sambil melihat free show mat-mat bangla bawak mangkuk tingkat pi kerja.
Best tak ? Hahaha



Ni lah bilik hostel. Aku stay bilik yang dua orang. Ada jugak bilik yang 4 orang. 


Meja study aku !!! Haha.. Ada nampak cermin tu ? Cermin aku lah tu ! 
Disebabkan dia telah pecah, aku tinggal je dia kat bilik tu.
Manalah tau kot-kot boleh jadi Magic Mirror ke ! Kuang..kuang..kuang..

Ceyezly, banyak sangat citer kat hostel selama aku duduk.
Bukan citer hantu k ! Hostel ni selamat , dun wori ! heeee..

Aku harap, korang dapat roommate yang okey-okey la yer kalau dapat masuk sini.
Aku tunjuk ni pun sebab dulu aku ada search hostel unikl rcmp tapi xde pun diorang tunjuk rupa bilik.
Ni sebagai persediaan jer. Xde nak memburukkan pape.. Orait ? Tata !

Good Bye SEMESTER 1 !!

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Betul ke ni hostel UniKLRcmp Ipoh..anak saya nak daftar sna ni...

    ReplyDelete
  3. Betul ke ni hostel UniKLRcmp Ipoh..anak saya nak daftar sna ni...

    ReplyDelete