Monday 15 April 2013

Surprising Sticky Note ?

Assalammualaikum.

Aku baru je balik dari kelas. Terus on lappy, godek-2 internet.
On FB, Twitter and segala bagailah kan. Bajet serupa hotsentap jer. Haha
Berkaitan dengan tajuk entry aku ni, aku ada CRUSH yang hantar sticky note kat aku ke ?! 


Oh myyy.. that was just like a day dreaming I thought! ( oh my english )
Kalau aku dapat sticky note from someone yang admirer aku ke hape takdelah aku panas hati kan. Haha
Masalahnya, dalam rumah sendiri aku dapat sticky note! WTH ???
Aku tak faham ar kan kalau ada je hamba Allah yang berkenaan yang selalu tak puas hati dengan aku.
Aku tak tahu apa masalah dia.
Segala benda yang dia buat, aku diamkan ja.
Even dia perli aku dekat FB, konon-2 dia tak bersalah and semua salah tu ditujukan ESPECIALLY untuk aku dengan roomate aku. Boleh tahan ke dengan orang macam ni?
Tak cukup dengan dia tampal STICKY NOTE penuh dekat dinding dapur,
ni tampal dekat pintu toilet pulak??!
Oh, she is "Sticky Note's" Girl maybe ?
Sedap pulak mulut aku hari ni menggelarkan orang kan? Haha
Nasib kau  lah kan. Aku tak suka cari pasal dengan orang.
Tapi kalau orang tetiba nak cari pasal dengan aku, impossible untuk aku berdiam je kalau tak kena caranya.
Aku pun ada hati dan perasaan jugak.

p/s : kadang-kadang kita nak mengalah pada sesuatu pun perlu berpada-pada. Kalau sampai benda tu menyakitkan hati kita sendiri, lebih baik bertindak daripada terus menjadi HAMBA orang. Kalau terus jaga hati orang, sapa pulak nak jaga hati kita ? Fikir-fikirkan dan renung-renungkan..

No comments:

Post a Comment