Friday 8 March 2013

Nescafe 1 jag setiap malam ??

 Assalammualaikum..
Yippiiiiiii !!!!!!!!
Hohoho.. aku dah habis exam.. muahaha..
Seronok bukan main lagi kan aku ni? Huh !
Poyo jer aku.. 

Maunyer tak seronok, setelah berhari-hari tidur tak cukup, 
setiap malam bancuh air nescafe sampai satu jag ! Ha !
Nampak tak game aku? Haha..
Serious, dah rasa macam nak gila lagi minggu ni..
Semua subject killer je.. 
And harini, last paper for this week..
Sebabnya, jumaat minggu depan still ada satu paper..
Huhu.. so sad..
Tapi takpe, hari ini aku nak balik KEDAH !!!
Kedah wait for me !! HAHAHA
Rindu giler kat rumah aku..
Pasni, aku nak qada balik tido aku yang dah tergendala selama seminggu ni..
Pastu, nak baca novel banyak-banyak..
(bajet serupa aku dah habis final exam jer.. )
Tapi takpe, hidup kena ENJOY !! hehehe

Nak balik bukan main lagi aku ni, tiket bas pun tak beli lagi..
Sekali pergi stesyen bas jap gi buatnya tiket habis, padan muka aku.. huhuhu
And now, still waiting for that someone.. hihihi
Smileeeeeee... ^_^

No comments:

Post a Comment