Thursday 28 February 2013

Mulakan hidup baru ! Hoyeah !


 Assalammualikum !
Nampak aku hepi tak? Mestilah x nampak kan. Hahaha.. Apa punya soalan la aku bagi..
Takpe2, janji aku HAPPY !! Hohoho..
Aku dah boleh terima kenyataan yang aku dah jadi LONE RANGER sekarang. hikhikhik..
Poyo jer aku ni kan.. Tapi memang seharian aku kat kampus hari ni pun, keja aku ngan sorang lagi kawan aku ni , asyik poyo jer sampai ke petang ! Hahah..
Seyezly dah macam orang gila dah kot..
Tapi takpe,janji HIDUP KENA HAPPY !!
Wahhhh.. excited gitu aku nih.. tertelan hormon banyak ke apa? =.="

Tapi takpe.. tu lain punya celita laa.. Fokus utama aku skang ialah

* Fokus Study
* Ceria selalu
* Kuat semangat
* Berdoa supaya mendapat apa yang aku impikan

Okeyh ! DONE !! Hehe.. 

p/s : Mid-exam aku isnin depan. tapi satu habuk ape pun aku tak sentuh lagi. Haishhh.. jangan jadi macam aku yer ? hihi.. Adios amigos ! 

No comments:

Post a Comment