Sunday 20 January 2013

Tiket Bas Habis !!



Assalammualaikum readers .
Korang dah beli tiket bas ? Belum ??
Ha, padan muka! Muahahah..
Jahat betul aku nih..
Hampeh giler doh , aku cari tiket bas untuk balik cuti raya cina nanti,
semuanya dah habis !!!
BENGANG !!!
Mau tak gitu, semuanya ada extra bus jer.. Aku dah serik nak naik extra bus kot..
Mau tak nyer, aku dah pernah naik, dengan no seat xde , pastu bangsa asing naik bas aku naik tu penuh !
Dah jadi macam bas pelancong luar pulak aku rasa.. Huhuhu
Disebabkan itulah aku beli jugak tiket bas yang aku sendiri tak pernah naik sebelum nih.
Apa boleh buat kan?
Ni lah yang 1 Malaysia ni.
Asal cuti pape jer, orang melayu yang sibuk nak cuti lebih. Haha..
Memey la kan? Sape tak suka cuti ! ngeee ~~
Tak sanggup aku nak terperuk dalam rumah sewa nih sampai seminggu.
Kebosanan yang teramat sangat !!
So,sape2 yang tak beli lagi tiket untuk balik cuti raya cina tu, harap disegerakan lah ye.. hik3..

No comments:

Post a Comment