Monday 14 January 2013

Officially Sem 2


Assalammualaikum and hye readers !
Sihat ko dok ? ngeh3 ~
Sejujurnya hari ini aku teramat sangat letih .
Letih . Letih . Letih .
Seharian berjalan kaki. Sampaikan aku rasa kaki aku dah takde tulang.
Nampak tak betapa hiperbolanya ayat aku ? haha
Pagi tadi, aku dah setel daftar sem 2. Senior ?? Hihihi .. Ye, sayalah kak senior !
MUAHAHAHA !
Oh plizz . . senior la sangat cik zaf ..
Actually, sakit hati betul aku daftar tadi. Dah tunggu berapa jam beratur, barisan bukan main panjang lagi ala-ala kereta api tanah melayu tu, tiba2 ada je yang menyelit masuk potong turn aku !
Aku rasa kecik besar kecik besar je "makcik2" even badan diorang memang besar dah.
Hishhhhhhhhh !!!!!
Kan aku dah dapat dosa kering yang free kat sini. Maaflah yer.
Selepas peristiwa tersebut, cehhh.. haha
Lepas tu, aku pergi beli barang dekat UO depan kampus tu.
And aku tak tau apa kena dengan aku arini.
Aku masuk Watsons, nak cool fever.
Sekali, aku pun keluar cari kawan-kawan aku kat luar.
SEKALI !!!
Alarm kedai tu berbunyi sebab aku dah bawak barang keluar dari kedai tu tanpa bayar lagi.
Terbaekkkkk.. lah sangat kan?
Aku dengan muka tak bersalahnya terus pi kaunter bayar barang.,
Lepas alarm tu bunyi, pekerja dalam tu pandang aku pelik ja.
Ingat aku nak curi ler tuu.. =p
Lepas aku dah bagi duit semua, aku nak blah.
Bagos, barang aku nak tinggal. Dermawan sangat kan aku ni ?
Hampeh tol !!
Haishhhhhhhhhh..
Tapi, tadi aku dah dapat something.
And this is for my family , and my tuuttttttt.. hihihi
Alhamdulillah .. ^_^

No comments:

Post a Comment