Sunday 24 June 2012

Hantu atau Manusia ?!


Assalammualaikum ! Tak jawab dosa ! Hoho ..

Aku nak cerita pengalaman sebenar aku ni . Citer betul punya ! Takde main2.. Serammmmmmm siotttttt.. Bagi aku la an. Sebab aku yang rasa . Kalau korang yang baca mesti cakap ," hek eleh .. kecoh jer minah ni .." haha .. Ekceli , aku baru balik dari buat medical check-up kat satu klinik ni . Aku tak pernah pi pun klinik ni . Disebabkan dengar citer yang klinik ni murah sikit harga dia kalau buat medical check-up , aku memang kedekut. hew hew ! so aku pun pi lah klinik ni. Masa mula-mula masuk, hati aku dah merungut . Tau hati aku kata apa ? Ni haa.. "Mak aiii !! Ni klinik ka pejabat pendaftaran ?!" Hahaha .. Mau taknya, ramai siot ! Muka semuanya tak nampak sakit pun. Haha.. Okey, biar kat depa lah kan . Aku pun jalan dengan mak aku pi kaunter . Cakap punya cakap, kak tu bagi botol kecik untuk urine test . Benda ni lah yang paling aku tak suka . Baru2 masuk ja, belum sempat duduk lagi, dah suruh aku pi kencing ! Pfffttttt.. Sabor je lah . Aku pun jalanlah pi toilet . Mula2 nak ajak mak aku sekali teman , tapi, memandangkan aku rasa aku dah besar , so, wat berani pi lah kan . Haha .. padahal tandas tak sampai seminit pun jalan . Sampai kat tandas, gelap siot ! Nak kena bukak lampu pulak . Huhu.. aku pun masuklah.. Then..... Hish , takkan aku nak kena citer gak aku buat apa dalam tu ! Pikir sendiri ! Hahaha .. 

TIBA-TIBA ! 

Krikkkkkk.. Pintu terbuka !!!!!! Aku sendiri tak sedar bila masa pintu tu dibuka sedangkan pintu tu memang berbunyi ! Aku tersedar pun bila pintu tu dah nak tertutup dan aku ternampak kelibat macam sorang lelaki . Aku pun jerkah la dia . "Hoii !! " Memang nak marah giler ar . Skodeng aku tak kena tempat kenapa ! Sumpah malu !!!! Aku rasa macam nak keluar dari toilet tu pakai plastic bag je tau dak . Huhuhu.. Aku call mak aku suruh mai depan pintu tandas tu . Aku tanya, ada sape2 mai dekat pintu tu x . Mak aku cakap, takda sape2 lalu pun . Dia dengan ayah aku duduk kat depan tu, langsung tak nampak orang lalu pi toilet tu . Habis tu sape yang bukak ???!!! Aku dah mula seram sejuk . Aku sendir tak tau sape. Mak aku cakap, tu semua iblis jer. Nak kacau . Huhuhu.. Sape yang ada experience camni , tau lah kan camner rasa .

p/s : aku pun rasa memang bukan manusia. sebabnya, aku langsung tak dengar tapak kaki orang jalan. bila aku kata HOI pun, 'dia' tak cakap pape . Oh tidakkkk ! >.<

No comments:

Post a Comment