Thursday 20 December 2012

19.12.2012

Assalammualaikum !
Jawabla, jangan x jawab . Dosa kot ! Hehehe
Start cuti, aku dah x update pulak blog nih .. Haishhh.. Busy sikit ..
(busy tido je *_*) 
Al- maklumlah , x femes di khalayak ramai .
So, nak memfemeskan diri pun malaslah kann ? Haha
# maaf , penyalahgunaan bahasa melayu di sini #

Actually , date ni semalam. Tapi baru nak kecoh hari ni. 
Nampak x kemalasan dan ketinggalan di situ ?
So, semalam memang ramailah kan yang amek result PMR.
Woooo !!! Sape yg straight A's tu CONGRATS !!
Sape yang tak berapa cemerlang pulak, jangan patah semangat.
SPM ada lagi . Err.. SPM ?? huhu
Aku tak nak ingat lagi pasal SPM. Sedih bangat ..
Even SPM tu susah , tapi kalau korang tak memain macam aku ni, 
In syaa Allah akan dapat result yang membanggakan okey .
Dah boleh agak kan result aku macam mana ? Haha

Tapi , yang lebih membanggakan aku , bebudak sekolah aku dulu (SMK SULTAN BADLISHAH)
berjaya pecah rekod PMR batch kami dulu.
Tau dapat berapa ?
194 orang dapat straight A's !!!
Kenapa x masuk dalam Tv erk ? 
# ayat riak di situ. harap maaf.

Dalam semua bebudak amek result PMR, kami pelajar UNIKL RCMP sem 1 pulak dengan penuh debaran di dada menyemak keputusan peperiksaan akhir semester 1 !
Amboih, bukan main panjang lagi ayat aku ! Baku pulak tuh ! HAHA
Aku pun dengan tidak sabarnya try la check . . .
And bila bukak . . . . . . . .

ALHAMDULILLAH !!
Aku berjaya jugak dapatkan target aku ! Which is , Dean List !! Bersyukur tak tau nak kata dah.
Guling-2 , lompat-2 , errr.. semua yang menampakkan kegembiraan lah ! Haha
# ayat apa yang aku tulis ni ?? =.="

Yang pasti, aku gembira sangat2..
Dan lepas tuh, mulalah kepoh pasal result kat FB , kat Twitter ..
Alahai , dah x larat eden nak tengok.
Lepas nih , try to get the same thing jgk utk sem depan.
AMIN ...

2 comments:

  1. dean list? tahniah!!
    #ehem, kenal saya tak? HAHAHA :p

    ReplyDelete
  2. eh, raja farah erk ? kenal laa..
    cuma x penah bertegur je. hehe..
    thnkz.. same with u, congratz !
    hebat giler result.. hehe :)

    ReplyDelete