Friday 16 November 2012

Baru balik dari Istanbul

Assalammualaikum readers !
Hye u ollss.. dah lama aku menghilangkan diri kan ?
Maklumlah , busy shooting dekatt Istanbul . 
Err.. please lah Zaf , jangan nak perasan jadi Lisa Surihani sangat .

Okey, okey, okey .. Itu adalah iklan semata-mata . Hehe .. Actually, aku baru lepas tengok citer tu je . 
Istanbul Aku Datang !


Haa.. ni lah gambar dyer.. erk, gambar ker ? watever laa..

Actually (utk kali yg kedua) xde la baru sangat aku tengok citer ni. Meaning, sekarang ni aku bukanlah baru je balik dari panggung and still bau pop-corn kat aku . Aku tengok citer ni malam semalam . Sebabnya , nak update semalam, tapi bantal aku lebih menarik perhatian aku . So, apakan dayaku.. hew hew hew :3

Bagi aku, citer ni xdela romantik sangat . Cuma satu perkataan aku dapat berikan untuk gambarkan keseluruhan citer ni, CUTE !!!


Sekiut Lisa Surihani ...... :)

Malangnya !! Tiket wayang ntah kenapa mahal hari tu! Huh ! Tapi, demi Lisa Surihani , aku sanggup jugak bayar. 

Lepas aku tengok wayang tu, aku jalan2 dengan Mr. F ! Heheheh.. al-maklumlah , dah berbulan tak jumpa. Terpisah dek highway utara selatan . okey, ayatku yang poyo sekali.
So, dia belanja aku DUA slice kek . huhuhu.. slice pun jadilah kan..

Nak tau kek apa? urmm..yummm..yumm.. 
First , blue berry cake = > for my past bufday
Second , black forest cheeze cake = > for our 5th anniversary

note* kadang-kadang Mr.F ni romantik jugak. ngeeeee ...





Sedap ? nanti ajak mak pi beli nah ? Haha ..

Okey, bubbye ! Wish me luck for my final exam next week !!





No comments:

Post a Comment