Monday 2 April 2012

Please do respect a woman !

Title entry aku ni agak serius kan ? ahaha.. Serius ke tak pun, aku tak kisah. Tapi bagi aku, apa yang aku nak cakap untuk entry kali ni, memang agak serius bagi aku. Lantak koranglah nak komen or kutuk apa pun. I dont mind .. sebab itu mulut korang kan.. :)

Okey, sekarang ni couple memang bersepah kat tepi jalan, shopping complex, even kat sekolah sendiri pun ! Korang mesti katakan apa yang salahnya ? Memang tak salah. Aku pun pernah jugak couple. Dah jadi lumrah la remaja ni nak ada someone special untuk temankan kan. Tapi yang salahnya bila nafsu dah conquer seluruh hubungan tu ! Kalau dah nafsu conquer habis, alamatnya hubungan tu tak ke mana. Ke mana lagi, ke katil la kot. Hurmm..

Aku agak tak fahamlah kenapa lelaki sekarang senang sangat nak rosakkan perempuan. Apa, sebab perempuan dah terlebih banyak dari lelaki ke yang sampaikan lelaki semakin menjadi-jadi gila sekarang ni ?? Okey, mungkin ada yang tak puas hati kan bila aku cakap macam ni. Fine.. Aku tak salahkan lelaki semata-mata. Sebab memang ada perempuan yang 100% rela bagi tubuh diorang pada lelaki. 

Tapi cuba pikir yang tak rela pulak..? Tak kesian ke.. Jadi mangsa keadaan. Sayangkan seseorang yang hanya cintakan dia sebab nafsu. Aku rasa tak adil. Banyak kes macam ni. Guys, tolonglah. Kalau korang betul-betul cintakan girlfriend korang, janganlah pernah rampas mahkota perempuan. Cuba bayangkan kalau adik korang diperbuat macam tu, korang marah tak ? So, jadilah seorang lelaki sejati k ! :)

No comments:

Post a Comment