Sunday 22 January 2012

Perangai Lelaki Yang Perempuan Tak Berkenan !


Holla ! :) hehe..aku memang tak dak kerja malam ni.. n aku pun x sure ni nak panggil malam ka pagi.. pagi kot.. semua orang tengah diulit mimpi indah, aku dok update blog nih.. haha ! aku xley nak tidoq la.. so,update la blog ni.. Okey,sekarang ni memang ramai KAPEL kat luaq sane kan.. aku memang tak nafikan.. budak sekolah rendah pun dah ada pasangan dah.. Bukan main lagi bebudak sekarang..Tapi, macam mana pun satu perkara ni memang tak ley nak nafikan lah.. Haa... bilangan lelaki semakin hari semakin berkurang.. Betul ke fakta ni ?
Betul tak betul aku pun tak tau.. Tapi,dari segi pemerhatian n kaji selidik aku memang dah banyak pupus pun.. haha.. mana la pi semua kaum adam ni kan.. Dah la sikit, yang tinggal sikit ni pun xtau yang berkualiti ke tak.. Perempuan pulak makin ramai.. Macam mana tu ? Ok la...guys..you better read this k.. boley la perbetulkan sikap sikit lepas ni k.. Awek memang tak suka laki yang macam aku nak bagitau ni.. :) Enjoy reading !!

  • Yang panas baran - jadilah lebih cool n berfikir dulu sebelum wat pape.. jangan terus melenting jer..
  • Penting diri / Tak suka dengar pendapat orang lain - cuba bertolak ansur n terima pandangan orang lain..jangan pikir diri sendiri jer betul..
  • Pemalas - lelaki memang suka ambil mudah sikit kan..tapi,berpada-padalah k.. nanti tak pasal-pasal kena reject awal-awal.. 
  • Suka berbohong / Tak jujur - yang ni penting giler untuk wat orang percayakan kita..kalau ada sikap ni,cubalah berubah..bukan cuma untuk awek,tapi untuk semua orang sekeliling gak..
  • Tak caring - perempuan suka lelaki yang selalu ambik berat pasal dia..baru dia rasa dihargai..cuba jadi pendengar setia n selalu bagi sokongan..
  • Perasan bagus - kalau ada sikap ni memang payah la pompuan nak melekat sebab asyik cakap bagus je memanjang,sape nak dengaq?huh..
  • Yang pengotor / Selekeh - setahu aku,lelaki ni memang jaga rambut kan?so,x kan nak jaga rambut je..baju semua bagilah smart ckit bro..baru la pompuan terpikat..
  • Suka control - janganlah terlampau control pasangan tu..lambat laun dia akan rimas.. 
  • Playboy - yang ni malas nak kata lah..lelaki hensem selalu buat..huhu..yang ni pikir lah sendiri..kalau sayang kat gf tu,x payah la nak menggatal ngan pompuan len dah..


Dah baca kan ? Haa... tengoklah sikap kita macam mana ok? TQ!! ^^

No comments:

Post a Comment