Thursday 5 January 2012

Jangan Lupakan Aku.. :(

Walau aku tidak bersamamu
Jangan engkau lupakan diriku
Walau aku tiada di sisimu
Jangan engkau lupakan namaku
Kerana aku mengingatimu
Kerana aku mencintaimu
Andai aku bisa bertemumu
Dengan senyum ku tadah syukurku
Andai aku bisa menyentuhmu
Air mata pasti deras gugur
Kerana aku merinduimu
Kerana aku sentiasa menyintaimu 
Sepenuh hati
Walau kamu jauh di mataku
Jangan aku hilang dalam kalbu
Saat kamu samar mengingati
Jangan aku kau terus lupakan
Kerana aku sentiasa mengingatimu
Kerana aku sentiasa menyanyangimu sepenuh hati...
Andai aku bisa memelukmu
Pasrah aku tabah diujimu
Andai aku bisa dicintai
Dengan rela menyerahkan hati
Kerana aku merinduimu
Kerana aku sentiasa menyintaimu..


#juzalyric#

Sekarang mood aku sedey jer..nak tau sebab??hurmmm..sebabnya boyfriend aku akan tinggalkan aku..huhuu..amat menyedihkan..
Aku punya la berharap dapat sambung berlajar satu U dengan dia nanti..tup..tup..dia dapat tawaran dulu dari aku..

Ok..fine..aku tau dia lagi pandai dari aku..Sekarang baru aku rasa menyesal sebab tak nak betul2 fokus time berlajar dulu..kan sekarang dah rugi..
Cikgu..saya nak masuk form 5 balik boleyh tak?? :(


Walaupun aku sedeyh,tapi aku tetap bangga dengan dia..bukan senang nak dapat tawaran sebelum result keluaq kan..

Tapi,jauh di sudut hati aku,aku tetap risau..Yelah,kot2 lah dia terjumpa awex yang lagi comey ka kan..
Aku kat sini dok melangut sorang2..huhu ^^,

Macam mana pun..aku tetap doakan yang terbek untuk dia..belajaq rajin2 tau..nanti boley keja cepat,boley belanja macam2..heheee ^_^

Awakk..jangan pernah lupakan kite tau..kite salu sayang awak..salu ingat awak..
Dan selalu tunggu awak.. :)

No comments:

Post a Comment