Monday 24 October 2011

That Special One..

Quotes






Kepada seseorang yang teristimewa itu
Aku menunggu di dini untuk seseorang yang teristimewa itu setiap hari dan setiap malam
Aku perlukan seseorang itu untuk pegangku erat
Untuk hapuskan tangisanku pabilaku sedih
Dan membuatku senyum pabilaku marah
Aku perlukan seseorang itu yang selalu mengambil berat
Seseorang yang selalu berada di sisiki
Tidak kira sewaktu aku benar atau salah
Dan selalu di sisiku untuk memberi kekuatan kepadaku
Seseorang untuk menunjukkan kepadaku yang ketakutan itu tiada
Seseorang yang selalu ada dan sentiasa dekat
Selalu membantuku menghadapi saat yang sukar
Seseorang untuk mengucapkan AKU CINTA PADAMU
Seseorang di sampingku ketika aku sejuk
Dan selalu ada untukku pegang
Seseorang untukku berterima kasih
Seseorang di sana untuk menunjukkan CINTA

No comments:

Post a Comment