Monday 24 October 2011

Laman Muka Buku


Laman muka buku..
lalalala......hihihi..benda alah apa nieh?Alah,takkan tak paham lak kan maksud laman muka buku ni..
Lagu Najwa Latif boleyh hafal,takkan tak paham maksudnye lak..Aku pun malas nak hurai dengan lebih panjang tentang maksud LAMAN MUKA BUKU ni..huhuu


Facebook,Twitter,Tagged,Myspace,aaa..dan banyak lagi lah!aku pun bukannya hafal sngt nama2 laman sosial pebenda nieh..maklumlah,student lagilah katakan..Kena hafal kimia,biology,physics (walaupun sebenarnya takde yang ingat)...huhu


Okeyhlah,berbalik kepada tajuk utama kita..haha..Laman Muka Buku @ Laman Sosial ni agak2 korang lebih banyak manfaatnya ke atau keburukan?Hurmmm..pikir sejenak!
Sesetengah berpendapat laman ni memberi manfaat kepada mereka,tak kurang jugak yang bagi alasan bahawa laman ni memberi keburukan..


Sebenarnya,kedua-dua pendapat ini boleh diterima pakai..Nak tau sebabnya?Sebabnya..semua kebaikan dan keburukan tu bergantung pada diri sendiri..kalau diri sendiri yang salahgunakan laman yang macam ni,ha,terimalah padahnya kan..Tak leh lak kita nak salahkan creater laman2 macam ni lak..


Tapi,aku kadang2 sakit hati gak dengan laman2 macam ni tau..Kebanyakannya mementingkan rupa paras semata!Ada ke patot!!Wat cdey jer rakyat2 yang muka seposen cam aku ni ha..xder orang nak layan..cian tau..Post pi lah benda or status best camner pun,xdenya orang nak like or comment..kejam kan??


Tapi,yang paling aku heran sangat3 tu,status yang depa post suama cap ayam ja!cakap nak offline dulu pun dah beratus-ratus orang like..CEYEZ TAK PAHAM!!!!!


Sudahlah,kalau saper2 yang terasa tu ameklah..Aku bagi free jer..huhuhu

No comments:

Post a Comment