Sunday 26 February 2012

BFF ..


Assalammualaikum.. :) sihat ka semua ? heheh.. hampa tengok gambaq ni pun mesti dah tau aku nak cakap pasai apa kan.. mesti la ada kena mengena dengan KAWAN BAIK ataupun pesyen budak-budak la ni panggil BFF kan.. hmm

Hampa pun mesti ada jugak kan kawan baik .. untunglah kalau ada..kawan baik ni payah sangat nak cari.. orang cakap, kawan nak nangis sama-sama dengan kita satu dalam sejuta.. tapi kawan yang sama-sama gelak bersepah.. memang betol pun.. sebab aku sendiri dah pernah rasa..

Aku dulu pun ada BFF.. aku sayang dia sangat.. semua masalah aku, aku cerita kat dia.. and macam tu lah jugak dia.. mana-mana pun berdua ja.. dia banyak tolong aku.. sampaikan result exam aku pun naik bila aku kawan dengan dia.. aku tak pernah pun lupa semua tu.. tapi aku tak tau la pulak macam mana yang dia rasa kan.. :'(

Tapi tu lah.. kita tak tahu hari yang mendatang macam mana nasib kita kan.. tiba-tiba ja dia terus berubah sejak dia kenal dengan sorang kawan lagi.. aku pun tak tau salah aku kat mana bila dia terus rapat dengan kawan tu.. takkan aku nak halang.. aku bukan sape-sape.. nak tak nak, aku tengok je lah depa kawan.. sampai la sekarang.. siap letak gambar sama-sama tulis BESTFRIEND FOREVER..

Sedih bila aku tengok.. memang..aku jauhkan diri bila BFF aku mula rapat dengan kawan tu.. tapi tak bermakna aku bencikan dia.. aku cuma terkilan kenapa dia senang-senang tukar kawan baik macam tu.. sedangkan dia cakap kat aku yang akulah BFF dia.. hmm

Disebabkan tu lah, aku dah takut nak ada kawan baik.. cukuplah aku rasa sekali.. sedih sangat bila kawan baik sendiri dirampas.. :'(

No comments:

Post a Comment